Gratis inngang

Onsdag 18. mai markeres Den internasjonale museumsdagen, og Narvik Krigsmuseum feirer den med GRATIS INNGANG! Museet er åpent kl. 10.00 – 16.00. Inngangsbilletter hentes i Turistinformasjonen. Velkommen!

Den internasjonale museumsdagen markeres årlig etter initiativ fra ICOM (International Council of Museums) for å rette oppmerksomhet mot museenes rolle i samfunnet.

________

On Wednesday 18th May, Narvik War Museum celebrates International Museum Day with FREE ADMISSION! The museum is open at 10AM – 4PM. The entrance tickets can be received at the Tourist information office. Welcome!

International Museum Day is celebrated each year after ICOM’s (International Council of Museums) initiative to raise awareness about the museums’ role in society.